Summa sidvisningar

onsdag 20 juni 2012

Fullt ös dag =)

Började min dag med o sovva länge,en rätt ok vana jag lagt mej till med ;-)
Planterade om lite blommor,så dom dör väll av chocken antagligen =)

Tog sen med mej Ida ut till stallet,hon vill gärna köra runt på mor sin nu ;-)
Invänta Hovslagarn som kom o slog på Matadors Tapp sko .

Älskar lakrits slickstenen,då står han som ett ljus =)

Sen körde ida hem sej till stan och jag åkte ut igen o mötte upp Julia,så vi tog en ridtur,våran skitlånga runda blev det.

Tjurar o kor gick göör bra i dag =)

Men Matador var mycke irriterad på flygfän,vi hade några stoora äckel efter oss hela tiden,såg ut som jätte getingar.

Sen var han allmänt på hugget tror jag,kicka åt Pine nr han kom nära rumpan.
Ville krångla o bocka lite med mej,men tillslut tröttna jag o sa till på skarpen och då gick han jätte fint o lugnt igen
Ville kanske bara testa mej kanske,om det gick o skrämma mej ;-)
Ego bild på mej o Mattis,vi är ju såå snygga =)

En till <3

När jag kom hem fick jag hämta Ida igen;-)
Hon ville tvätta lite i min tvättmaskin och köra bil=)

Laga lite mat och sen körde vi igen ,ner till Dennis med lite tallrikar o bestick.

Och nu har Ida kört hem sej o tvätten och jag tänker ta kvällen.

Åter igen en mys dag med mina nära o kära =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar