Summa sidvisningar

lördag 30 juni 2012

Trevlig kväll i går

Och lat dag i dag:)

Hade en himla mysig tjöt stund hemma hos Malin i går kväll!
God mat o dryck o underbart sällskap :)

Drog vidare på en liten krog runda
The pub först.
Där vi träffa Inger och Anette.
Sen blev vi övertalade o gå till Bells.
Inger o Anette gick till det nya stället tappas eller nått sånt heter det.

Jag skulle ha följt med ditt i stället.
Bells kände jag mej som farmor o lite fölk.

Försökte smita hem vid ett , men Nina o Malin ville inte låta mej gå, så stod väll ut till tjugo i två ca;)

Va himla gött o komma hem till sängen.
Kroglivet är inget för mej.
Trevligare o sitta hemma hos någon o bara tjöta :)

Så idag har jag latat mej hela fm.
Gubben o Hugo åkte till Karlstad o köpte skridskor åt Hugo.

Men sen piggna jag till .

Åkte o köpte lunch på McDonalds .
En kyckling wrap och chili chees toppar.
Mums va det.

Dammsugarn o tvättmaskinen fick jobba lite sen.

Och hästarna har jag tittat till .
Borsta av leran o gav dom lite insekts spray.

Plocka med rabarber oxå :)

Handla lite på Maxi innan jag åkte hem.

Nu ska vi snart laga lite mat .

Och sen får det bli söffhäng framför Tvn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar