Summa sidvisningar

fredag 15 juni 2012

Mitt sommarlov!

Åå va jag tycker det är mysigt med skolavslutningar o studenten!

Alla barn o Ungdomar är så Sprudlande glada,men även lite ledsna .
särskilt studenterna som lixom går från ungdomen in i vuxen livet på ett sätt.
Är lite avundsjuk faktiskt o aldrig fått varit med om en riktig student själv.
Jag gick ju ur på vintern + att jag var sjuk med öroninflamation och 40 graders feber;-)

Jaja,Jag har ju haft två roliga studenter med mina barn och har en kvar =)

Och Hugo har haft en jätte fin skolavslutning i dag i stanstalids hallen.
Hans klass splitras ju nu när dom går från mellanstadiet upp till högstadiet.
Alla klasser sjöng så fin o bra=)
Och Hugos klass sjöng ju en av mina favoriter




Sen hade vi lite fika här hemma med Mormor o Morfar,Farmor o Farfar och Faster cicci.

Sen luncha vi på Mastis.


Och sen var det dax o gratta Julia,Isabelle och Philip på studenten.
Dom var så fina o glada och ledsna på en gång.



Fick ju äran o följa med På Julias student firande i Ölme också med hela hennes släkt.
Ja inte riktigt hela ,men många=)
Mycke god mat o fika.

Nu tar jag kvällen här på Kantarell vägen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar