Summa sidvisningar

torsdag 21 juni 2012

Semestern rullar på!

Och inte så mycke vettigt får jag gjort ,men ändå går det i ett =)

I dag blev det en shoppingtur till karlstad.
Och i dag fick jag lite handlat till mej själv;)
Och fick gå in både på Ikea o hööks,trots att Hugo o johan var med:-)
Ikea blev det lite småplock.
Sko punkten fick jag mej ett par skor.
Hööks lite insektsmedel och en flughuva åt Matador.
Mina fina skor ;-)

Stadium outlet fick jag lite strumpor o Trosor ;-)


När jag kom hem åkte jag ner till pressbyrån o hämta ett paket,som jag inte hade en susning om va det var för nått=)
Men var mina fina Muggar som jag köpte på Living and room partyt.
Dom är såå söta!


Åkte sen till stallet,skulle igentligen bara kolla till stallet o Hästarna,men allt var klart ,så blev en kort tur med Matador.
Så idag red jag barbacka med fusk gjorden i både skritt o trav;-)
Så mysigt!
Matador har ett litet svullet o rinnande öga.
Han är visst lite känslig för blåst i sina ögon.
Därför köpte jag en huva utan öron på.
Min pappa tycker öronhuvurna är lite besvärliga o få  på.
En sådan här Huva fick Mattis i dag,Pine har redan en =)
Går dagens ego bild ;-)

Sen har det bara varit lite undanplock,tvätt,disk.
Och en tur till Maxi .

Och till sist Jakobs Pizzeria o köpte med kvällsmat Hem.

Nu tar jag kvällen,så jag orkar gå upp o göra mej Midsommar fin.
Måste ju klippa tånaglarna o måla dom Röda ofina nu när det är sommar;-)

Glad Midsommar till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar