Summa sidvisningar

måndag 11 juni 2012

Hästar och 85 årskalas.

Har jag hunnit med i dag på min lediga dag.

I morse mötte jag upp Julia i stallet.
Så vi tog en lång ridtur med hästarna.
Den skskitlånga rundan -Islandshäst rundan.
Och är så nöjd.
Båda hstarna går förbi springande nyfikna tjurar o kvigor utan större problem.
Pine är väl liite skeptisk ibland,men han går förbi i allafall =)

Och Jag o Matador har galopperat 2 sträckor i dag.
En i form,trots raksträcka och en lite mer bus galopp i en skogsbacke.
Härligt.
Vi var ute i nästan 2 timmar =).
Sen var det bara o åka hem o duscha o göra sej i ordning för Fabror Håkans 85års kalas.
Det hade han i gamla Misstions huset i Elofstorp.

Jätte trevligt,träffa massa ölmingar av lite äldre slaget ,som man inte träffat på Många år.
Kusinerna på Pappas sida,som man heller inte träffar såå ofta.

Och alla mina systrar utom Annelievar där.
Ett mycke trevligt kalas med god smörgås tårta och sedan jordgubbstårta.
Farbror Håkan och Kusin Maria

Farbror Henrik med frugan Ingrid och sonen + Min kusin Torbjörn

Käre Pappsen o stor yster.

Även Matadors Mormor Ebba-Britta var på kalajs

Bröderna samlade.
Erland,Olle,Henrik och Håkan


Nu ska jag ta min Huvud värk o bädda ner mej på söffa.
Får väll va med o heja på sverige i fotbollen sen=)

1 kommentar:

  1. Jag vill ha korten som du tagit idag ;)
    Stor yster

    SvaraRadera