Summa sidvisningar

tisdag 5 juni 2012

Laat.se

Måndag:
Jobba jag 7-16.
Sen blev det mat , tvätt, disk och lite taxi rörelse :)
Annars blev det bara tv söffa.
Var ju till Ida oxå som haft tråkiga och gjort smörgås tårta, så mamma fick en super god matlåda av henne:)

Tisdag:
Jobbat 1-16 i dag med.
Hem o laga mat.
Sen åkte Hugo och Johan på lite träning/möten med Hockeyn.
Så då passa jag på o åka till hästarna.
Matador har gått dåligt nu en vecka, så han o jag tog våran islandshäst runda i skritt o trav :)

Härligt väder . Han blir lite tittig o tror massa saker är farliga när han stått lite för länge , typ människor som ligger åå gräset o solar;)

Sen fick dom ta natten.
Dom får va inne ett tag igen eftersom vädret inte varit det bästa;)

Och höstarna är balsam för själen.
Kände mej lite som en tickande bomb förut. Irriterad o sur utan anledning.
Men nu mår jag gott igen :)

I morgon är vi lediga alla här hemma , och då är hemmet prio ett ;)

2 kommentarer:

  1. Antar att det är hästarna och inte höstarna som är balsamet... ;)
    ...och jag skulle oxå bli tittig om det låg halvnakna människor där jag går :O
    Kram Ingbritt

    SvaraRadera
  2. Ja som vanligt är det ju hästarna och inte höstarna,fast hösten gillar jag ju i och för sej ;-)

    SvaraRadera