Summa sidvisningar

söndag 10 juni 2012

Då var helgen gjord.

Och haft en mycke trevlig jobb helg på mitt gamla jobb, Regnbågen.
Kul o träffa fd arbets kamraterna.
Men nu är jag trött.
Inte vann detta springande på dagarna längre som det är på ett boende:)

Var ut o titta till Grabbarna bus lite o borsta av dom leran.

Tänkte rida Matador, men orken tröt och jäkla tränings värk efter i Fredags.

Men i morgon ska jag sätta fart på grabbarna.
Får väll träna på sakerna vi får göra på trimmdressyren.
Men skulle ha någon som longera mej , så jag kan jobba på min sits o balans!!

Har även varit till Maxi o handlat, i fall någon vill ha lite mat i kväll.
Hugo o Johan är o tittar på Amrikansk fotboll i Karlstad .

OBS . Måste ju berätta att min fd foder häst Zelma, äntligen blivit mor till ett litet vackert sto , kallas Zega, men vet inte om hon ska heta det :)
Ha en fortsatt go kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar