Summa sidvisningar

söndag 3 juni 2012

Inte riktigt som jag tänkt mej.

Ja i dag skulle ju Pine o jag åka på träning.
Vädret var ju inte det bästa, men till slut bestämde jag mej för o ändå åka.
Erica kom strax efter tre.
Så vi packa in sakerna i bilen och regnet det öste ner!

Och ja Pine hade nog bestämt sej för o inte åka någonstans idag.
Börja fel med att transporten inte stod där den bruka och sen tyckte han nog att Julia fattades.
Brukar ju va hon som leder in och jag bara står och inväntar o lägga på bommen.
Han vill ju gärna att allt ska va som det brukar utan avvikelser;)

Men efter en timme var han på, men då hade våran lektion redan börjat :(
Så han fick stå en stund inne i transporten och fick sen backa ut igen.

Ja lite besviken är jag, för va så säker på att vi skulle fixat.
För jag är verkligen lugn nu vid lastning, möjligt vis kände han av tids pressen, fast jag tyckte vi inte visa det,)

Men super tack Erica för att du orka slutföra lastningen i skit vädret !!

Men jag ger inte upp, blir det om 14 dagar igen så gör jag ett nytt försök!!

Och på Fredag ska vi ju till crk på trimmdressyr!

Nu blir det final i mästarnas mästare .

1 kommentar:

  1. Ja du..som sagt..skam den som ger sej! Heja på! Kram från indhult! <3

    SvaraRadera