Summa sidvisningar

onsdag 6 juni 2012

Sveriges Nationaldag

Hoppas alla har haft en bra dag.
Jag har väll inte direkt firat dagen med pompa o ståt.

Börja dagen med lite hemma pyssel.
Baka cup cakes ,Inte illa av mej va??
Ok det var lite fusk,köpte en färdig mix som bara var o blanda med vatten och garneringen med vatten o smör.
Klara tom jag av =)

Efter lunchen drog vi till Karlstad o leta skol avslutnings kläder åt Hugo.
Vu hitta Byxor o tröja i alla fall =)
Skor köper Grabbarna på Fredag ,då vill gubben ta en tur till Örebro =)
Jag fick mej ett par tröjor oxå på Lager 157.

Den röda har jag även i vitt,jag älskar stickade tröjor,och dessa var det bra pris på,150 kr styck.
Blir nog o åka o köpa en blå och en svart oxå ;)

Efter shopping turen åkte jag o fixa stallet o myste en stund o borsta av mina grabbar.
Nu har vi avslutat kvällen med o ätit grill korv o Pommes.
Nu blir det soffhäng till det är dax o nanna Kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar