Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Nu så!

Är det semester för mej.!
Att vädret inte är så bra,gör inte mej nått.
skabara bli skönt o få va ledig.

I morse gick jag av jobbet kl 08.00

Ut till stallet.
Blev fika med Mamma o Pappa o Syster Inger.
Inger o fangis blev sen med ut på en promenad med Pine.
Blev Lillrundan ,red barbacka med fuskgjorden.
Pine är som en Filbunke när han får ha Inger o Fangis tryggt framför sej =)
En mycke trevlig tjöt runda blev det =)


Sen har jag städat o fejat,tvättmaskinen går varm.
Bytte sängkläder i min och Hugos säng.

Var sen på lite kaffe rep på jobbet.

När jag kom hem hade jag fått ett såå gulligt kort av min lilla ida,som är på frykcenter i Torsby o jobbar denna vecka.
Fick även natt literatur
Nu ska jag hjälpa Dennis o köra lite småsaker till hans lägenhet.
Han ska flytta ett tag igen,får vi se hur länge det blir den här gången ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar