Summa sidvisningar

lördag 9 juni 2012

Det vill gärna gå bra nu.

Med lilla hästen i varje fall ;-)

Fredag:
Efter mitt jobb pass som slutade 08.00 i morse,så drog jag o Dennis till csk.
Bara o ställa in bilen på autopiloten så kör den dit nu mera(Var där en sväng i torsdag oxå)

Tog inte så lång stund där.

Så hann ta en lunch på thaien med mannen i mitt liv oxå =)
Alltid lika gott med buffen där.

Sen drog Hugo och Johan till Örebro på shopping och jag till stallet.

I dag var det ju dax för Julia o Pine o rida trimmdressyr i hop med mej o Kattarina.

Karin kom ut o va godis tant,det är han mycke nöjd med lilla Prinsen.
Gick in på andra försöket=)

Han var lite mer gnäggig i dag vid crk,men han sköter sej kanon måste jag säga.

På Lektionen skötte han sej kanon oxå.
Fast han hade två fina damer med sej,Lady Jump och Alma =)

Tyärr hade jag ju fullt upp o rida själv,så kunde ju inte se hur det gick för dom.
Men dom var med på galopperna och sidoförflyttningar.
Och verka som Ann-Louise tyckte dom skötte sej helt ok.
Och är ju första gången Pine är på träning,såå liite jobbigt tyckte han det nog var.
Var mycke trav o galopp jobb =)



Ja och när vi skulle åka hem,klev han på transporten på första försöket=)
Såå duktig min lilla pöjk.

Är super nöjd med dagen,och tror Julia är det med =)
Men min kropp är öm både här o där i dag.8Lördag)
Har ju bara lullat runt på häst ryggen i typ 2 månader av olika orsaker.
Men nu är vilan över,så nu ska Matador få börja jobba lite oxå.
Han har fått gått lite dåligt ett tag.
Nu får jag se ,om jag hinner till stallet eller hur det blir,ska ju jobba i kväll.
Ha en bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar