Summa sidvisningar

måndag 18 juni 2012

Kul o mysig dag.

I dag har Ida,Hasse,Hugo och jag Varit till Gustavssviksbadet i Örebro.
Jätte mysigt har vi haft det.
Barna busa o bada ,men jag satt mest i bubbelpolerna o relaxa ;-)
Fika dax =)

En Bläckfisk=)


På Hem vägen blev det lunch på Max i karlskoga.

Nöjd som ett barn med 2 badbollar;)

När jag kom hem hjälpte jag Dennis o köra lite mer saker till Lägenheten.
Men får nog åka o hjälpa han någon dag o få lite ordning på alla saker o hitta på lite förvaringsutrymme.


Men man blir inte pigg av o bada nästan en hel dag.
Så jag tar kvällen nu !!

Tack alla inblandade för en super mysig dag <3

1 kommentar:

  1. Mmm va mysigt ni verkar ha haft det! Du...det är allt rätt gött med stora barn å friden på relaxavdelningen :o)Kram från Lindhult

    SvaraRadera