Summa sidvisningar

lördag 16 juni 2012

Sovmorgon,bal,häst ...

Dagen har bara sprungit iväg.
Och trött som en gnu,med molande huvudvärk.

Börja dagen med o vakna vid 7 0ch insåg att det spöregna,
Så besluta mej snabbt för o lägga mej o fortsätta sova.
Och vakna åter igen kl 9.45!! oops.

Men det var gött o antagligen behövligt.

Men i em var det ju Bal för studenterna,så masa mej ner o titta på alla vackra Klänningar o bilar.
Och ja funka rätt bra vid Mastis,fast dom skulle ha satt ett staket på varje sida där studenterna gick,för folk gick lixom ut mitt i vägen framför studenterna.
Men jag stod rätt bra så fick lite bilder.
Grannens flicka Linda med Kavaljer =)

Dom hr två var lite roliga o kom på tandems cykel =)

Vackra Julia och kavaljeren Andreas

Julia igen,tyvärr med solstråle i vägen

Idas vänner,Cindi o Jossan

Kusin Isabelle,vacker som en dag hon med =)




Sen åkte jag o Hämta Casper o Hugo och en dator,Lan dax igen.
Sen ut till ölme o tog en kvälls prommis med Inger och Fangis o Prins Pine.
Skulle bli en sakta tur för Inger hade ont i knät,undra vilket knä för blev en rask o rätt lång promenad =)

Mys tur med mycke tjöt som vanligt =)
Jag o Prins Pine =)

Köpte med pizza hem till grabbarna och mej(Gubben är på 40 års kalas)
Sen fick jag åka o hämta en kille till och hans Dator,så 3 Lan grabbar blir det i natt = typ ingen sömn alls för mamman i huset i natt ;-)

Men nu tar jag kvällen med ett glas vitt,ska snart leta fram en film o bdda ner mej i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar