Summa sidvisningar

måndag 17 oktober 2011

En fullspeckad vecka har det varit.

Ja hela förra veckan gick åt att förbereda Johans 40 årsdag
Gubben gjorde klart mitt tant rum,det blev såå bra,men känns lite märkligt o ha en dörr o stänga om sej,fast det gör jag aldrig helt,känner mej instängd då =).



Fredagen som sagt hade vi kalas,vi fira även idas 20 årsdag då med.
blev en trevlig tillställning.
vi bjöd på lite sallad o bröd,med dryck av olika slag.
Kaffe o hallonpaj som johans mamma gjort,blev det till efter rätt.
Kalaset blev inte så långvarit,vid tolv åkte dom sista inklusive 40 åringen,
Men han var hemma vid halvtvå igen,=)








Lördag o söndag har jag varit Hockey mamma.
Matcherna gick väl inte så gör bra,men tyckte dom kämpa på bra ändå.
Söndag var vi även o gratta Ida på hennes 20 års dag
Och tänk va roligt man kan ha med en iphone kamera,vi skratta så vi tjöt,kanske för vi var lite övertrötta oxå =)

Men i dag var det vanlig vardag igen,och jag har jobbat 7-16
sen tog jag mej äntligen tid o åkte o titta på grannens flicka när hon red lektion på crk.
Dom är så himla dukiga o modiga,hoppning stod på schemat.Kul



I morgon är jag ledig,vilket ska bla inehålla massage för Pine,som har blivit åtsidosatt denna vecka,bara riden 1 gång!
Och på kvällen mitt gympa pass igen.

Nu säger jag godnatt go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar