Summa sidvisningar

onsdag 5 oktober 2011

seg dag.

Ja i dag har jag inte varit i riktig form.
Trött ont i kroppen,ja allmänt sliten.

Men bara o bita i hop o kämpa på =)

Så fm bestod av:
Först var jag o hämta en gammal Manskap sadel hos elisabeth som ägde matador
Och sen var jag hos Ullis o titta på ännu mera hästsaker och fick med mej lite hem ;-)
Eftersom jag inte har så mycke saker till min häst ,så tyckte jag det var bäst o fylla på lagret ;-)
Efter det blev det stallfixet,
Och efter som jag inte var i form visste jag från början att det inte var någon ide o göra nått krävande med min häst,så i dag tog vi ridgjorden på o bara luffsa runt på banan med långa tyglar o jobba i en mycke avslappnad form,det var vi mycke bra på.fast lite träning blev det ju,för han fick gå lite volter o svängar med att jag styrde honom med vikten o blicken =)


Hem o värmde mej en paj,hämta hugo,tog mej ett varmt bad och sen bädda jag ner mej på soffa en stund och somna som en stock =)

Har sen gjort ett arbetspass 16-20.

så nu blir det inget mer i dag.
I morgon hoppas jag på en piggare dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar