Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

lite nytt på g igen ;-)

Ja i dag har jag varit ledig och hugo har höstlov.
men jag gick upp i tid ändå för o åka till stallet.
Mocka åt pine,sen åkte jag o hämta up anna-karin.
Hon fick ha lite lektion i longering med mej o Pine.
Måste ha lite variation i träningarna,så han inte får tråkigt.
vi använde longergjord o inspänningstyglar.
Jag ska nog lära mej detta bara jag går lugnt fram,har ju fullt upp o hålla ordning på häst,lina pisken o mej själv =)


hem o svida om och tog med hugo på stan.
Han skulle köpa en data mus och jag ett stötdämpande skydd och displayfilm till min iphone.
var även in på granngården o gjorde ett ärende.
Hem o satt i gång en tvätt o plocka lite innan det bar i väg på ett hembesök som ingår i min nya framtid.
Verka bra.ska dit i morgon oxå.

Var till maxi o inhandla saker till ett nytt recept på kyckling i ugn.
Hem o laga till det,och det blev super gott!!
Bäste dennis var även hemma o åt med oss,mysigt.
Hugo o Johan åkte till karlskoga o titta på Bofors när dom spela match.
Jag fortsatte o vika tvätt o plocka undan och kört med snabeldraken.
Och nu sitter jag jär o får nog inget mer gjort i dag,så intar söffa nu o kollar om det finns nått bra på tv o vila ögonen på.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar