Summa sidvisningar

fredag 21 oktober 2011

Helg igen då.

Och igentligen min lediga helg,men jag ska jobba hela helgen ändå,eftersom jag var ledig hela förra helgen för å fira alla födelsebarn=) så 7 dar i rad blir det nu,går av på tisdag.

Men i dag slutade jag tolv,då åkte jag o hämta ut nya fina saker åt min lilla häst,så idag pimpa jag my Horse =)
Så nu har han  senaste modet i ridsportsväden,oranges är nya inne färgen,och han blev så fin i det =)
Sen tog vi oss även ett litet ridpass på banan.

Hem o körde Hugo på Hockeyträning.
Maxi fick sej även ett besök.
så i kväll laga jag fläskfile o pommes obeasås.


Mycke gott,lyxa till det med ett glas vitt oxå,även om jag ska upp o jobba i morgon=)
 Lite vanligt undanplock o tvätt o disk har jag även hunnit med.

Förövrigt känns livet bra ,längtat bara tills min bil kommer.
Och har något kul o vänta på,24/3 kommer Thåström till Örebro o då drar jag dit om jag så ska åka själv=)
Ha en fortsatt trevlig fredag kväll,Nu bäddar jag ner mej i söffa.

1 kommentar:

  1. Pine passade mycket bra i den färgen. Alltid kul att få lite nya saker :) Att jobba 7 dagar i ett streck, det lät att jobbigt.
    Angående träningar så är ni mycket välkomna :)

    SvaraRadera