Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2011

Söndag

I dag tog jag sovmorgon till 8.00=)
skicka i väg  Johan o Hugo på Hockey.
åkte ut o trodde jag skulle ta en lugn Promenad med hästen i solskenet.
Men när jag kom ut stod bara Leon i Hagen,Pine syndes inte till,men när han hörde mej kom han fram bakom stallet=)

Visa sej att en över tråd var av,men tror det är någon älg eller råddjur som sprängt trån,fanns inga blesyrer på någon av hästarna.
Pappa hade lite hjärtflimmer i dag,så fick klara mej själv.
Som tur var kom ju min lilla häst självmant till mej så var bara o leda in han i hagen igen,försökte sen laga staketet ,men sluta med att jag fick stänga av halva hagen.
Får åka ut o byta tråd i veckan.
Stallet var ju kvar o fixa oxå,så var bara o sätta fart,var nästan så jag inte hann till jobbet i tid.

Men det gjorde jag,och haft en trevlig em/kväll på jobbet.
Nu är det bara två dagar kvar o jobba,så får jag va ledig två innan ännu en arbetar helg.

Nu har vi ätit Hamburgare o bröd och tvätten hängd,så nu tar jag kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar