Summa sidvisningar

tisdag 25 oktober 2011

tIsdag

Äntligen,och nu är jag ledig två hela dagar !!
Göttans.
I dag jobba jag 7-16.
Johan o Hugo åkte till LLA o titta på Hockey,så innan mitt Gympa pass hann jag åka o titta till lilla hästen.
Så han fick bli lite avborstad o tvätta fötterna =)
Sen iväg på gympan,och oj vilket härligt gäng det är =)
Och i dag gick det nästan felfritt ;-)
Men höll på i få hjärtsnörp när skivan börja hacka,fick göra en snabbrengöring o phu,sen funka den igen =)


Nu har jag bäddat ner mej på söffa med Erik kattfan,som btw är sur för han inte fick ligga på datorn =)

I morgon är jag som sagt ledig och det blir stallet o en ridtur med Hästarna o Ingbritt,Karin var så snäll så vi fick låna leon i morgon.
Ska bli trevligt o rida ut med Ingbritt som vi gjort så många gånger förr och kommer förmodligen skratta lika mycke som vanligt,brukar alltid hända nött stölligt när vi rider i hop =)

annars inget annat inplanerat,tom Hugo är ledig från Hockeyn,så ska nog hinna med hemmet lite oxå =)
Natti på er

1 kommentar:

  1. Håller med dig, det gick så bra på gympapasset..men det brukar det ju göra!=)Inte för jag har varit med så mycket men de gångerna jag varit med har det ju flutit på bra!=)Kram söstra

    SvaraRadera