Summa sidvisningar

tisdag 4 oktober 2011

I dag är ingen vanlig dag ;-)

För det är dennis födelsedag,Hurra Hurra Hurra!!


Och det har vi firat med ett litet kalas efter jobbet.
Mormor o Morfar,Ida o Hasse var här.
Hugo o Johan var i örebro På Hockey match,vilken dom tyvärr förlorade med 3-5

Efter Kalaset var jag Ida o Hasse till maxi.
Var in på apoteket där o köpte avmasknings medel till våra katter och god mat,slank även med ny kattsand som Ida lura på mej ,den skulle va så bra sa hon,vi får väl se ;-)
Så nu är katten avmaskad,gick som en dans,maten var så god så han märkte inte ens tabletten som var i =)

Ja så som ni förstår har jag oxå lejt bort mitt gympa pass i dag,så mina elever fick dansa afrikansk dans istället =)

Har även varit duktig nu och rensat min Garderob,som jag skulle ha gjort i flera dagar.

Blev att en säck o skänka till bättre behövande.

Gårdagen var oxå en effektiv dag.
Började så klart med Hästen,han börjar bli riktigt duktig nu på o ta Galoppen i vänster varv,Höger fick vi traggla lite längre ,men blev allt ett par galoppsteg till slut,och då gav vi oss,man ska alltid ge sej när det går som bäst.
Har oxå börjat att han får skritta av sej en bit ner på vägen,lite för att vi ska träna oss på o komma från stallbacken själva,och det går riktigt bra =)

Hem o börja plocka undan o dammsuga o städa toaletter.
Laga mat
Upp till syster Annelie o lämnade tillbaka vandrings utrustningen Dennis lånat.

Hem o svida om o följde med Syster Inger på Syster Elisabeths Efit pass.
Uj uj va jobbig,är rätt mör i mina ben i dag,men kul var det,så det får det bli flera gånger.

Nu får det bli kvällen,en ledig fm i morgon som består av stallet o hästen (om jag kommer upp i sadeln i morgon ;-) )innan ett kvällspass.
He det alla godingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar