Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Ledig regnig dag.

Men va gör det=)
I dag började dagen i stallet,vilken skräll va ??;-)
När jag kom ut var karin där och tagit in hästarna,leon skulle få lite behandling av Maria Modigh.

Pine fick snällt stå o vänta i boxen på Petra som skulle komma o ge han Massage.


Pine hade en del ömma punkter och ev någon låsning som Petra inte kunde fixa,så får bli maria Modigh om ett par veckor till Pine oxå.

Petra är bra,hon talar lite med pine o healar.
Så han trivs i alla fall och tycker jobbet på banan är lite tråkigt ,vilket jag redan räknat ut,
Han vill ha variation i livet,så ska verkligen ta mej i kragen nu så vi kommer ut mer i skogen även när vi är själva.
Och lite roligt var det att hon nämde ett hörn inne i ridbanan som hästarna inte gillar,det tala han om,fast inte varför tyvärr.
Tycker detta är spännande med folk som pratar med djur.



Nu har jag en Lasagnette i ugnen.
För i dag är det en sådan där hoppig dag,så alla får äta när det passar.
Hugo slutar 3 i skolan och sen på Hockey match.
Och jag har min gympa i dag kl 19.00

Nu ska jag öva en gång på mitt gympa pass,tycker inte det sitter riktigt som det ska ännu.
Ha en fortsatt trevlig dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar