Summa sidvisningar

lördag 8 oktober 2011

Hm

Jag måste ha nått i kroppen som skulle behöva bryta ut.
Känner mej s¨trött,och i går blev jag alldeles matt o skakis på jobbet.
Bättre när skiten bryter ut ordentligt o man får bädda ner sej o vila sej i form igen.

Jaja.

I går börja johan måla i mitt blivande tant rum,ska bli så härligt när det är klart.

I dag har vi haft lite trimm dressyr i stall elofstorp.
Mari o Pernilla var med ,och hennes hästar så klart.
Karin o leon var oxå med.
Maria o tabasco var ridinstruktörer.


Pine var lite okoncentrerad i dag med två  nya hästar på banan,så i dag fick alla hållaordning på sina hästar o koll på varandra.
Pine o jag hade en dålig dag,funka ingenting,men skyller lite på att jag fick rda på ett sätt som jag inte var van så Pine blev flajsig i gången o jag noll balans,så i dag tappa jag självförtroendet lite igen o bestämde mej för o bli skogsmulle ryttare igen ;-)
Men får väll ge det en chans till.
Fick en undran om Pine hade ont någonstans eftersom han ser lite sur o är rätt vrång i vissa lägen .
Och jag utesluter inget så nu kommer petra o knådar igenom honom på Torsdag.
Han kan säkert ha lite ont i sina Muskler,eftersom han går rätt mycke nu och mest får jobba på banan där det oxå är rätt tungt.
Så mer skogs ridning ska det bli i vicket fall som helst.

Skulle gjort massor här hemma hade jag tänkt,men blev bara det vanliga plocket o tvätt o disk.
I kväll blir det i alla fall Kina mat till kvällsmat.
Och i morgon blir det en dag i Färjestads ishall,Hugo ska spela match.
Ha en goer kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar