Summa sidvisningar

söndag 30 oktober 2011

Helgen

Ja nu har snart denna helg gått oxå och vi är i vinter tiden.

Fredag:
Var det hästen o en skogstur igen,han är så pigg o framåt i skogen,riktigt kul.
men fick en grankvist i ögat,det var mindre kul,gick p grät på ett öga hela dan ,-)


Sen var det dax för Jobb 12-20.
Efter det blev det till maxi o hämta ut min nya telefon .
Iphone 4s,det aldra senaste ,släpptes i dag och min låg redan på Maxi??
Sen blev det en gummi pizza till kvälls mat o sen kvällen.

Lördag:
Jobba jag till 16.00
Efter det direkt till ishallen o titta på Hugos Hockeymatch.

På kvällen gjorde vi Tacos Wraps ,Mycke gått blev det,fick ett glas vitt till oxå.
Sen blev det tv,så mycke bättre har ju börjat igen,många bra artister med denna omgång oxå =)
Sen ställde jag tillbaka klockan en timma o gick o la mej.

Söndag.
Delad tur igen då.
Och i dag när jag kom hem var lunchen färdig,tänk va glad man kan bli av så lite =)
Händer ju inte så ofta,fast nu har det hänt några gånger på kort tid,undra va som hänt??
Men jag klagar absolut inte =)

Åkte till Maxi o köpte ljung och hämta min gratis cyklamen.
slank med en farsdags present från Hugo till hans pappa oxå =)
Så nu har jag planterat ljungen ute i krukan,blev fint tycker jag i alla fall.


Hugo och johan har åkt till karlskoga,dax för Hugos Lag att spela ännu en matsch.
Och jag ska snart gå åter till jobbet.
Ha en bra dag i grå vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar