Summa sidvisningar

torsdag 27 oktober 2011

Torsdag!!

Dessa barn o denna curlingmamma =)
Ja i går kväll vid 20.30 kom hugo på att det var spökvandring på skolan i dag.
Och inge förberett,så vi kasta oss till maxi o köpte en djävul mask
so far so godd.
I Morse var jag på möte,gick bra o blir nog bra,får se till veckan va det blir ;-)
ut till ölme o fika med pappa,då ringer telefonen,Hugo,vi skulle ha godis med oss oxå i dag,och snäll som jag är kasta jag mej i bilen till stan igen o fixa det åt han.
Fick en rundtur på spökvandringen oxå,spännande ;-)

Åter till ölme o baxa ut Jettan från logen,vi drog ut den med Traktorn.

Men sen blev det stallets tur,Mocka o dola.
In med lilla hästen o förberede för ett pass på banan,men hade ingen lust o rida där igentligen,mycke mysigare i skogen.
Men är ju lite feg o rida ut själv.
Men jämt innan vi skulle ge oss ut bestämmde jag mej för skogen ändå.
Tog fram ett reflextäcke åt Pine o reflexjackan o säkerhetsvästen åt mej.
Sen gick vi till skogs.
Och var väll inga som helst problem.
Pine trampa på i rask takt,men lugn.
Riktigt mysigt var det,och lite stolt över oss blev jag med =)

Så skogen får det bli i morgon med o hoppas det går lika bra då=)

Annars blev det inte så mycke mer i dag heller,hämta hem hugo,käka mat,tog mej ett varmt bad,efteråt la jag mej på söffa o somna !!
Sen var det dax o köra Hugo på Hockey träning,o i dag stanna jag o titta medans dom träna.
Nu har vi avslutat kvällen med oboy o macka.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar