Summa sidvisningar

måndag 24 oktober 2011

Måndag igen då .

och jag har jobbat 7-16.
Dennis var hemma en stund,så han o jag åkte till maxi o handla ,han fick ju lön i dag som var tvungen o spenderas ;-)
Åkte förbi o fick se vilket hus han ska flytta till 1/11,och är ju nära hem till mamsen i alla fall ;-)
Efter det var det hem o laga mat.
I dag åt vi mos med bräckt skinka ogräddsås.Mumsigt värre är det =)
Under måltiden påminde min man mej om,att brukar inte du åka till ridskolan på måndagar o titta??
Och jo det brukar jag,så snabbt undan med disken o iväg,han se slutet av Erikas (grannens flicka) Lektion.
Sen var det Ingbritts Måndags grupps tur.

Och säger bara,jag blev slut i benen bara av o titta på dom!!
Red utan stigbyglar i trav o galopp i ca 50 min Phu.
Annat än Pins o mina träningspass ;-)




Och min häst har fått vila några dagar,men onsdag ,torsdag o Fredag är vilan över.


Nu är tvätten hängd och Disken urplockad ur disk maskinen så nu tar jag kvällen,1 arbetsdag kvar,sen får jag va ledig två hela dagar innan nästa arbets helg börjar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar