Summa sidvisningar

söndag 9 oktober 2011

Inställt

Ja i morse gjorde vi oss iordning för en tripp till karlstad o Hockeymatch,Men se den var inställd,Våra motstondare var i stockholm på cup,lite snopet var det.
Men dom hade skickat till vårat kansli att det var inställt,och sen är missen där i från.

Blev en liten runda på Bergvik,Hugo köpte sej chinos,som han har tjatat länge om.
Sen blev det pizza på 92an på rud.

Hem o la oss på soffan,har haft kvar min huvudvärk och har nog lite feber oxå,så har snart sovit 2 dygn känns det som o inte fått något gjort.
Men nu känns huvet bättre så hoppas det förblir så.

Har även beställt snygga färglada saker till min lilla ponny i dag =)


Allt i neonorange,tänk va snygg han ska bli till sin näst intill svarta päls =)
Och på Torsdag kommer petra o ger Pine Massage,eftersom det kom på tapeten att han har ont någon stans för att han ser sur o är lite vrång när vi ställer krav på honom,så bäst o kolla,han ska inte ha ont min plutt.

Nu ska jag åka o Natta hästarna,kom kallt höst regn nu,och sen handla nått gott till kvällsmat.

Och i morgon ska jag på ett spännande möte som förhoppningsvis blir en förändring till det bättre ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar