Summa sidvisningar

söndag 2 oktober 2011

helg jobbet klart.

Ja nu var denna jobb helg över =)
När jag jobbar natt får jag inte så mycke gjort,är så seg i hövve då,mer än vanligt ,-)
men i går var jag i alla fall o titta på dotera ida när on spelade handboll,dom spela väll inte super bra direkt ;-)
men kul o va där o titta i alla fall.
Hästen fick sej ett besök o på fyllning av morots förådet och så natta jag dom,myys.
Blev lite hamburgare o bröd till kvälls mat .
Och vi hade en lugn natt jag o katarina.

I dag gick jag upp vid ett tiden.
Och i dag var det Hugos tur o spela handboll,så jag bänka mej åter på åskådar läktarn,och nej det gick inte så bra för grabbarna heller.

Hästen fick fritt från mej i dag,Rebecca red honom i dag.tack för det =)

Nu ska det bli tacogratängs tillverkning tills gubben kommer hem,som är o dömmer handboll.
Hörs i möra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar