Summa sidvisningar

torsdag 20 oktober 2011

Nice=)

Ja det har hänt ett under här hemma ;-)
Min Man har laga mat två kvällar i rad ,så när jag kommit hem från kvällspassen så har man fått satt sej vid dukat bord o bara börja äta.
kan säga att jag inte varit bortskämd med det och det känns bra,och kommer njuta av det så länge det varar =)

I går jobba jag delad tur,och det gjorde karin med,så mellan arbets passen åkte vi ut o tog en härlig skogstur med våra hästar.
Vädret var ju inte så lockande först,men när vi red ut sken solen.Myys.


I dag börja jag 12,
Så blev stallet o ett ridpass på ridbanan i dag,inte så länge ,men vi hoppa lite i dag och både jag o Pine tyckte det var en trevlig o kul stund =)
Hovslagarn har varit här i dag med,men det var pappa så snäll o tog hand om efter som jag jobba när dom skulle komma.
Tur jag har min älskade pappa <3


Nu ska jag fortsätta kvällen i tv söffa o höra på gubben som gapar o skriker o tror att färjestadspelarna hör honom =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar