Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

Go kväll.

En liten uppdatering av min dag =)
Gick av mitt jobb pass i morse och direkt på lönavtal.
Får vi se om jag får någon ökning ;-)

Åkte sen hem o satt på kaffekannan,plocka ur diskmaskin och satt i gång tvättmaskin.
Trodde jag skulle få jätte mycke gjort i dag,men icke.
efter kaffe o mackan blev jag så trött igen så bädda ner mej en stund o somna;-)
Men lite vanligt undan plock blev det och lite lunch till mej o Hugo.

Men sen var det dax för stallet.
I dag kom ju Julia o hälsa på oss och vi bestämde att det var Pine hon skulle hjälpa mej med,vill ju komma igång med han ordentligt så vi någon gång kommer i väg på lite trimmdresyrer mm.
Och Julia verka vara n duktig o lugn tjej.
Så hoppas verkligen hon vill fortsätta,även om pine stänkte ner henne med lera och kasta slime på henne  ;-)
Hon sa att han var mysig i alla fall.

Och jag fick ju äran o rida mattis ,det var mysigt =)

Sen har jag kört Hugo fram o tillbaka och nu ska jag hämta han igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar