Summa sidvisningar

söndag 1 juli 2012

Husmor!!

Ja i dag har jag bytt skepnad till Husmor;-)

Börja fm med o baka Bullar.
Gjorde på 1Liter så fick ca 80 Bullar.

Mycke goda Bullar blev det =)

Och ja,jag tycker det är rätt sköj bara jag kommer igång =)


Sen fick det bli lite snabb lunch.
Makaroner o Falukorv så här på en söndag ;-)


Köpte ju Jordgubbar i går som jag skulle ha till en Paj.
Så det fick det bli.
En Rabarber/Jordgubbs Paj.
Men nästa gång ska jag halvera receptet.
Blev ju göör mycke paj o väl söt=)
Annars var det en enkel Paj.
Receptet fick jag av Camilla,som hon bjöd på Julias studentfest.
Mums!


Sen var jag med Ida till Maxi o handla och sen följde hon med hem på fika.
Hennes sambo var för trött för o följa med ;-)

Så I dag fick Hästarna ledigt från mej.
Men kan ju säga att ,eftersom jag bara har två hästar själv o rida,så ska jag på Onsdag rida träning för en Pelle hemma hos Ingbritt på hennes Nisse =)
ska bli kul.


Denna snygging ska jag alltså rida på Onsdag !

Och ja,självklart skulle jag ta med någon av mina hästar igentligen.
Men orkar verkligen inte be någon om last hjälp,och inte gillar jag o åka själv på vägarna med bil o hästtransport.
Någon är allt gott o ha med sej för säkerhets skull.

Så nu får det bli så här,är kul o få va med i alla fall och så får jag träna på hästarna hemma sen =)


Nu slappar jag en stund.
Men så småningom ska det bli lite Tacos till källs mat.

Och så föresten,börjar få ont i halsen,ogillas skarpt=(

2 kommentarer:

  1. Ja passa dig - inte bli sjuk nu!!!
    Nå'n gång på morgon förmiddag blir det
    Kram / Ingbritt

    SvaraRadera
  2. Jag kommer. Om jag så ska krypa dit med typ 40 graders feber ;)

    SvaraRadera