Summa sidvisningar

torsdag 15 september 2011

Ännu en bra ledig dag

Har som sagt varit ledig i dag med=)
Känns lite lyxigt o ha två lediga dagar mitt i veckan.
Så dagen börjades som vanligt ute i stallet,
Mia kom dit oxå,var hennes Leondag i dag,
så medans jag mocka så Longera hon Leon.
Sen tog vi en ridtur i hop ut i skogen,båda hästarna skötte sej exemplariskt.
Mia var bussig o hjälpte mej Longera Pine efter ridturen,eftersom vi tog en sådan kort tur ville jag att Pine skulle få jobba lite mer.
Men han är inte så samarbets villig i detta ,så det får vi träna mera på=)




Hem o dola lite,tvättat,bytt i sängarna,klippt gräsmattan,lagat mat kört Hugo på Hockey träning,och parat i hop sjuhundra srumpor !!

Nu i kväll medans Hugo o hans far tittat på hockey på tvn,åkte jag o Dennis till syster/Moster Annelie o lånade lite vandringsutrustnig,
Dennis ska vandra i Glasskogen i 5 dagar till veckan med skolan.

så vi fick en trevlig stund med kaffe o systras goda hemma gjorda choklad=)

Men nu ska det bli väldigt skönt o bädda ner mej i min renbäddade säng.God natt.




Här ser ni vart jag ärvt mitt häst intresse från.Farbror Henrik o pappa Olle =)

1 kommentar: