Summa sidvisningar

lördag 17 september 2011

Löördag!!

Och jobbat 7 till 16 på Ådalens hemtjänst grupp.sk pooltur.
Men är riktigt trevligt o jobba ute i bland,inte bara samma ,lika hele tia =)

Och sen har jag nog fått en knäpp!!
Jag har lånat ut min älskade Pine till en helt okänd människa i helgen !!
Men Jag la ansvaret på Mia,leons medryttare ,va som gäller med min häst;-)
Bara pussar o kel ;-)
Nä skämt o sido,men jag har ju ett visst kontrollbehov över min häst,så alla sköter honom väl.

Men det hade visst gått jätte bra,och hon gilla honom skarpt från första stund o ridningen funka bra.
Och som Mia sa,hon hade ungefär samma förhållning sätt o rid sätt som mej ;-)
Vet inte om det är positivt eller negativt igentligen ;-) Men Pine slipper ju bli förvirrad =)


Jaja.
Nu har vi i alla fall ätit min goda Taco paj och tagit ett glas vitt till =)
Mannen ser på Hockey o Jag ska bara hänga en tvätt innan jag tar kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar