Summa sidvisningar

söndag 25 september 2011

En bra söndag.

Ja i dag var jag ledig.
Började dagen med o åka till Töreboda på träningsmatch med Hugos Hockeylag.
I dag vann dom stort.14-2
Jag tycker dom är duktiga grabbarna,även om alla föräldrar är Hockey proffs o vet precis hur dom ska spela o göra.
Men så är det ju när man tittar på idrott över lag.Publiken vet alltid bättre än spelarna,konstigt att dom inte spelar själva ?? ;-)


När vi kom hem slog jag i gång qwick grillen o grilla några hamburgare till snabb middag.
Var ju dax för hästen o få sitt innan det blev mörkt.
Hämta Karin så vid 17.00 tiden åkte vi till stallet.
Blev en härlig skogsrunda igen och lillrundan med våra hästar.
Sen natta vi dom,det gilla dom.
Nu har jag hängt tvätten o käkat en kvällsmacka,så nu blir det inge mer i dag.
I morgon jobbar jag natt,så hela dagen ledig då med,och ska då äntligen få träffa Rebecca som ridit Pine åt mej flera gånger =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar