Summa sidvisningar

tisdag 13 september 2011

Nu var det gjort !!

Och jag kan andas ut igen o stressa ner =)

Har haft mitt första gympa pass som ledare i dag.
Och gick över förväntan =)

Gick bättre än något av mina träningspass =)

Jag bara körde på,missa jag nått så bara fortsatte jag med nått annat ;-)
Riktigt kul var det.
Och nästan alla kom fram efteråt o tyckte det var jätte bra,och som en sa,vilken skön stil du har =)=),Tyckte jag var lite kul.
och många var förvånade att det var första gången i mitt liv jag gjort något sånt här.
Sånt är kul o höra,även om jag nästan blev lite generad,är inte van o få berömm =).
Så nu är jag ledig två dagar ,som ska ägnas åt hästen som blivit lite åt sidosatt,och hemmet o familjen.
Men sen får jag öva lite igen på mitt pass så det sitter ordentligt till nästa vecka,då jag desutom ska köra två pass,ett extra på torsdag.

Friden liljor på er.

1 kommentar: