Summa sidvisningar

onsdag 14 september 2011

En härlig ledig dag!!

Japp det har det varit.

Först tog jag sovmorgon till 07.30;-)
Kaffe, väckte Hugo och körde han till skolan.
Körde sen hem svärfar lennarth som lämnat Johans bil på Volvo.

Sen blev det stallsvängen så klart.
Men först fika med mor o far.
Fixa o dona i stallet,sen kom solen fram,så plocka ut alla saker till Pine som vi skulle ha på våran ridtur.
Pine gillar inte riktigt o gå in bakvägen till stallet,och polska grabbarna höll ju på o snickra på taket.
Så tyckte det var lugnast o stå ute i solen.

Red en stund ute i leran i hagen,Pine gilla väll det så där.
Han hade lerstänk långt upp på bogen när vi var klara.
Så när jag drog fram vatten slangen för o fyllapå vatten tunnan passa jag på o spola av han,och det verka han tycka va riktigt gött =)
Men innan jag åkte hem såg han ut som en lergök igen,attans kuse ;-)

Sen hann jag få lite lunch av mor o far,göttans.

Hem o hämta hugo från skolan.

plocka undan o dammsög och skura mina toaletter,det behövdes kan jag säga =)

Sen ville Hugo göra Neger bollar,så det fick det bli.men han fick görat helt själv,
Medans han greja med det,fixa jag iordning en Lasangenette o stoppa i ugnen.

Och avslutade dagen med ett zumba pass i ölme med Maria Eriksson.
Kanon kul,så åk o prova det om ni inte gjort det =)

Nu inväntar jag sonen o mannen som är på Hockey träning.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar