Summa sidvisningar

fredag 30 september 2011

Lite förändring kanske nu då.

Ja blir det som jag tänkt mej så ska jag göra en liten förändring i mitt liv som jag kommer må bra av,brukar göra det bort i mellan och nu är det dax!!
Mer info om det senare ;-)

I dag har i alla fall jag o karin ridit hästarna på banan,var meningen vi skulle rida ut,men fick ta bort en baksko på Leon.

Och i dag var vi duktiga jag o Pine,han tog galoppen ,visserligen inte rätt galopp,men kan ju inte ha för höga krav så här i början av träningen.
Så i dag blev han riktigt trött o svett efter vårat pass.
Fick även hoppa upp o ta galoppen på Leon,för efter vissa missöden vågar karin inte ta galoppen med han,men i dag visa han att det inte är någon fara.
Och nu den stora frågan,hur gick det här till att jag är det Modiga ryttaren ???=) Men kul var det.
Gos grabbarna


Nu ska hugo hämtas hem från friluftsdagen och alla andra vanliga hemma sysslor.
Sen är det jobbhelg med nätter.
Så i helgen får rebecca rida pine om hon vill,
ska även försöka hinna med o titta på lite handboll i helgen,Lördag spelar ida och söndag Hugo.

Ha en goer helg alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar