Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2011

Jag måste ha retat Gudarna!!

För jag har bara regn hos mej!!
Ja jädrar va det regnar i dag.
Och lägligt nog lägger dom ju nytt tak på stallet,
så när mia o jag kom till stallet vid 12,30
så konstatera vi att sadelkammarn var full av vatten och det regna in fint på hela den sidan.
Så snabbt fick vi bära ut alla saker till andra sidan stallet.
Och i kväll fick pappa göra en utryckning o flytta pine,för det visa sej att det regna in i hans box oxå=(

Och höt regna det oxå på Illa =(

Men Hur som helst så var Mia o jag ute på en ridtur med Pine o Leon.
Och då sken helt plötsligt solen,så vi fick en mysig tur,Och Leon tala om för Pine att Kalvarna var farliga,så sluta med att både jag o mia fick hoppa av våra hästar o gå brevid dom som stöd =)då gick det rätt ok ,-)


Sen var det bara hem o duscha o åka till ishallen o va mattant åt hungriga Hockey grabbar,som spela tvpucken.
Kanske inte låter så kul,men vi har det ganska trevligt när vi står där o tjattrar o skrattar.

Men nu är jag trött.har ju jobbat 7-12 först och i morgon jobbar jag 7-16
så nu ska jag hänga en tvätt o sen ta natta=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar