Summa sidvisningar

fredag 23 september 2011

då äre helg igen då

Och nästan ledig,jobbar 7-16 i morgon.
Har varit en hektisk vecka på nått vis.
Har jobbat och hade två gympa pass denna vecka.
så inte ridit en gång denna vecka!!
Men i dag Flexa jag bort min pool tur o tog en dag ledigt.
Karin o jag var ute på en tur med hästarna i skogen,var såå härligt.
Solen sken ,ja det blåste lite,men knappt nämnvärt efter dessa regn o halvstorm dagar.


Sen blev det trimmdressyr på crk.
Red Lady Jump ,gillar henne bäst på ridskolan,hon är lika snäll som hon är stor=)
En arbets kompis var med o red,Katarina som red trick
Vi kämpa på bra alla 4.
Och ridlärarn var nöjd med mej o tyckte jag skulle sträcka på ryggen,för jag kan mer än jag tror,Har hört det förut tror jag Bestämt;-)
Och Erica var med som vanligt o va mitt moraliska stöd.

Gubben fick jobba över i dag,så han var heller inte hemma förrän 19.00 ca.
Så charlie P fick fixa kvällsmaten i dag =)

Och nu blir det kvällen så man orkar upp tidigt o jobba.
Och Becca rider Pine igen i morgon,Hon måste verkligen gilla honom mycke,som åker från karlstad flera ggr / vecka för o rida han åt mej.
Becca o Pine



Det uppskattar jag Mycke.
Livet blev med det helt plötsligt lättare o få i hop utan att jag har dåligt samvete för allt.

God natt alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar