Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Leedig!!

har jag varit i dag.
och den har jag spenderat bra,tycker jag i alla fall.

Börja dagen som vanligt,med kaffe och köra hugo till skolan.

Åkte sen ut till stallet.
Blev en smarrig frukost först med Inger,pappa o mamma ,
Smörgåstårta o paj med vaniljsås,smarrigt värre en vanlig sketen torsdags morgon =)

Efter det gick jag o klädde hästen,så tog Inger o hunden,Jag o Hästen en Ridtur/promenad.
Vi tog våran härliga islandshästrunda,tar ca 1 timme när vi bara skrittar/går.
Pine sköter sej exemplariskt när han har Inger o Fangis tryggt framför sej =)
Bara luffsar på lugnt o fint,bara några höbalar o några kalvar som var lite otäcka.
så till veckan ska systra få va mer promenad sällskap ;-)

annars har det vart det vanliga,laga Lasange när jag kom hem,så Hugo o gubben skulle hinna äta innan dom åkte till hällefors på träningsmatch med Hugos hockey lag.
Den blev attans god.

sen har det varit det vanliga plocket,dammsugit,tvättat,diskat m.m.

Har även börjat träna in mitt gympa pass som jag ska ha i höst på ölmeskolan.
Var ju inte så lätt när man aldrig gjort detta förut.
Men syster bettan ska hjälpa mej o vis hur stegen ska va,så det ordner sej nog =)
Har ju en hel vecka på mej o träna.

Nu ska diskmaskinen plockas ur och sen ska jag träna lite till innan det blir duschen o tv söffa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar