Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Nu händer det grejer igen=)

Ja,nu är det full fart i Elofstorp igen.
Nu läggs det nytt tak på stallet.,behövs verkligen.
Blir ju några veckor tyvärr som inte ridbanan kan användas,när dom ska va på framsidan med hela långa byggställningen.
Men det är det värt,då måste vi ut i skogen jag o Pine ;-)




Annars har det varit en vanlig dag.
Upp 7 ,åkte till hästen ,greja i stallet o sen en ridtur på banan.
Min duktiga häst tog en liten Galopp i dag med.
Sen fick han gå förbi byggställningen på baksidan o massa saker som ,preseningar mm .
Han blåste o snegla lite,ingen big deal.
Sen låg det en presening på taket o fladdra o lät,men ingen reaktion,han stod snällt o gosa med min pappa.
Han är rätt cool trots allt,på hemma plan i alla fall =)

Sen har det varit ett jobb pass,12 till 20.

och har nu avslutat kvällen med o stekt hamburgare o bröd till kvällis.

Sen vill jag bara säga en sak eller två.
Att jag börjar känna en viss stress,min tid räcker inte till just nu,med jobb,häst,inövning av gympa pass,hockeymorsa , och husmor,vill ju hinna allt och det gör jag nog i slut ändan,men när jag tänker på det blir jag stressad!!

Sak 2: Låt era barn va barn!! Dom kan inte va föräldrar åt sina föräldrar!!

Älskar er alla mina lovly kids <3<3

God natt

1 kommentar:

  1. Sak 2 där, Irene!!! Så jäkla bra!!! Det är en del som borde tänka på det. =)

    SvaraRadera