Summa sidvisningar

lördag 24 september 2011

Ha de bra!!

I dag har det varit ett extra pass på jobbet 7-16.

Becca har ridit Pine,han kommer bli en riktigt atlet min häst =)=)
Så här mycke har han inte gått på länge.Men det är bra,Pine gillar o arbeta,han blir Lätt rastlös ,är väll därför han är Krubb bitare ;-)

Men nu ska jag rida själv hela veckan utom Torsdag =).

Efter jobbet åkte jag o handlade,ska bli fläskfile gryta o ris till kvälls mat.

Och nu har jag kört igång tvätten o dammsugit o städat Toaletten.

Mannen är i storfors o dömmer Handboll,hemma vid åtta o då kommer han hoppa ner i söffa o titta på slutet av Hockeyn,Färjestad Brynäs.

Måste tala om att jag köpt två bra häst böcker oxå ;-)
Dressyr med Kyra,hennes ABC övningar ska va bra har jag hört.
Och även en bok,lär känna din häst,är lite som NH övningar i den.

Men nu ska jag fortsätta greja en stund.
Ha de bra !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar