Summa sidvisningar

tisdag 20 september 2011

slit o släp

Ja det är inget annat,men rätt trevliga saker.
Helgen har ju som sagt bestått av jobb.
Rebecca var med Mia även söndag o red min lilla häst.

Rebecca o Pine,han är allt bra snygg min häst =)
Inte för jag planerat o någon typ av med ryttare,men denna jobbhelg slapp jag ju ha dåligt samvete för min häst,som jag annars alltid har.

Måndag var jag ledig.
Börja med o köra barn till skolan.
Dennis är på vandring i glasskogen tills på Fredag,så han o all packning fick jag köra iväg.
Synd bara dom fick så dåligt väder,men hoppas dom har kul ändå.

Sen var Det ju så klart stallet,Mocka o dola,och tog sen in min häst för mys stund.
Regna som bara den och kladdigt o kletigt överallt.
Men det verka som han var rätt nöjd med o bara stå o gosa o bli ompysslad.

Hem o öva gympa pass =)

Sen var Johan Hugo o jag till Hocket town o prova mjukis dress på Hugo och sen vidare till Vålberg ,Hugos lag spela tränings match där.
Dom kämpa bra men nådde inte riktigt ända fram,förlust med 4-3.
Tog kvällsis på Donken på hemvägen.
Sen stupa vi i säng allihopa =)

Tisdag: Ja i dag var det jobb igen 7-16
Hem o körde Hugo på Hockey träning(Men nu är det ingen isträning förräns söndag,grabbarna har tränat Nio dagar i rad nu!!

Åkte sen o handla lite godsaker till Pine på Granngården och sen vidare till Maxi,där det slank med en Rosa fin liten låda till pines Godis;-)

Har sen avslutat dagen med gympa passet i ölme,och det gick rätt okej,gör lite missar,men tror inte deltagarna märker det nämnvärt.

Och Rebecca o Mia har varit o tagit hand om Pine i dag med,tack för det

.
Men i morgon ska jag o Pine rida !! Mellan mina arbets pass =).
Men nu är jag sliten så tar kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar