Summa sidvisningar

lördag 3 september 2011

Ännu en dag till ände.

I dag gick jag upp 7.00,satt på mitt kaffe som vanligt .
Vid 8.30 kom christina o hämta mej.
Vi åkte i väg o prov red matador,christinas nya familjemedlem.
Han var kanon fin,go och ja super.
Blir en perfekt luffsa runt o pyssel häst.
han är ju 22 år så ska ju inte gå i någon hård träning precis =)
Här får ni lite bilder.


En lycklig tina,med all rätt <3

Lite rengöring innan prov ridningen

Se ett sånt stiligt ekipage =)


Barnbarnet till tidigare ägarn,lisen o Matador

En rump bild på mej o Matador,jätte härlig o rida =)

Matador

Sen hem o laga mat.
Gubben joko kom på att han ville till karlstad o handla,så det gjorde vi.


Stackars hästen har fått klara sej utan mej i dag med =(
Tur jag har en sådan snäll pappa som hjälper mej.

Nu har vi åter igen ätit,och sen körde jag Dennis till jobbet.

Nu blir det kvällen,ska gå upp tidigt i morgon för o rida hästen innan jobbet,börjar 12.
Får se hur spännande det blir o va i stallet med Pine,dom har börjat lägga nytt tak på stallet.
Får väll stå ute om han tycker det låter för mycke.

ha en goer natt alla

1 kommentar:

  1. Jag har några gamla fölis bilder på Matador som jag kan försöka leta reda på ifall att Christina vill se .=)Erica

    SvaraRadera