Summa sidvisningar

måndag 26 september 2011

En bra dag,

Ja i dag har mestadels dagen bestått av stallet o hästen.
Åkte ut på morgonen o mocka o dola,körde en tvätt med schabrak o handukar.
städa ur ryktlådan mm.
sen blev det fika med mor o far o syster Inger och Fangis så klart =)

Sen kom Mia o Rebecca,så nu har jag äntligen träffat pines medryttare,ja jag säger att hon är det för hon har ridit Pine rätt mycke nu och vill fortsätta än så länge.
Och var en go o trevlig tjej o syndes att Pine gilla henne oxå,han gillar Lugna människor =)
Så hon får gärna fortsätta så länge hon vill o har lust,kanske kan få henne o följa med på våra tänkta trimmdressyr pass framöver ;-)
Och några pay and jump =)

Jag tog ett ridpass med Pine på banan,gick rätt så ok faktiskt.
Fast jag blir ju lite nervös när jag har publik.
Och pine visa sin sämsta sida i dag,när han tycker det är nog blir han en mycke stönig häst!! Så an vägra trava,och jag vägra o förlora,men han var mycke svår övertalad så tillslut fick becca ta över när mitt tålamod var slut ;-)
Sluta med att jag fick gå efter o veva med longer piskan i luften,då sprang han såå fint och så värst trött verka han inte då,så man kan väll säga att vi vann tillslut,och gav oss sen efter det =)





Nu har vi ätit mat o Hugo är på handbolls träning.
Så nu ska jag slappa på soffan,ut o jobba i natt,mindre kul men bara o gilla läget =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar