Summa sidvisningar

onsdag 28 september 2011

höst

Höst är det på riktigt nu,reg,sol,regn osv.

Tisdag:
Ja i går sov jag bara 3 timmar efter nattjobbet,va gör man inte för o få ridsällskap o komma ut i skogen =)
Karin hämta mej 11.00 så blev det stallet och som sagt en härlig skogsrunda och lillrundan.
Mycke härligt väder fick vi o två snälla hästar hade vi.

Hugo var ledig från skolan i dag,men han åt lunch hos Farmor o Farfar.
Blev det vanliga när jag kom hem ,hemma pyssel,men tycker mest jag hinner tvätt o disk o lite undanplock,blir aldrig något ordentligt !!

På kvällen hade jag ju mitt gympa pass oxå,och tycker själv att det går bättre o bättre ,och det ska det ju göra =)
När jag kom hem hade mannen sparat en halv kebab rulle åt mej,så den smocka jag i mej.
Somna rätt tidigt sen ca 22.00

Onsdag:
Ännu en trevlig dag i stallet.Red lite på banan och skritta sen av han en bit ner på vägen.



Hem o bytte om och iväg o handla lite,var tvungen o köpa en ny dusch slang,den andra rann det vatten överallt ifrån utom där det ska =)
Men nu har jag en ny,så vi kan tvätta oss igen.
Blev en tripp in till granngården oxå,inköpte ett par ridhandskar o en ny röd fin sarvisborste ,-)

Och även i dag går diskmaskin o tvättmaskinen varm.

Men nu blir det ett extra pass på jobbet 16-20,en lagom tur det.
Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar