Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2011

Går dagen.

Först vill jag bara säga,att jag mår så dåligt när mina nära o kära inte mår bra =(
Och i det här fallet kan jag inte göra så mycke mer än o finnas o stötta,och det gör jag så gott jag kan,

Och vidhåller att det skulle göras ett test även på människor om dom får användas i avel eller inte,precis som i djur värden !!

Men förutom det hade jag en trevlig dag i går.
Jobbade 7-16.
Hem o körde Hugo på Hockey träning.

Sen var gubben o jag ner till volvo o låna en ny reaunalt clio,som jag ska prov köra ett par dagar =)

Sen bar det i väg till väse o va med på ett Lätt gympa pass med Elin.hade sådan tur att hon oxå körde Rocka lätt gympan.

Så nu är det bara o träna o träna.

Och även om det heter lätt gympa,så blir man trött o svett av det.=)

Om i dag bloggar jag senare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar