Summa sidvisningar

söndag 11 december 2011

3 Advent.

Ok va tiden går.och jag med den :)

I morse gick jag upp i tid o drack mitt kaffe o titta på julkalendern.

Åkte sen o plocka upp Olivia som var hästryggen.
Vi mocka och sen tog vi en tur i skogen med pine,Olivia red o jag promenerade.
Var ett strålande härligt vinter väder :)

Hem o fixa lite lätt lunch.
Sen ett varmt bad och efter det en siesta på soffa;)

Nu har jag ett pass i cafeterian i ishallen, när jag kom var det strömlöst men det fixa Tomas till så nu är det ström här igen.
Och här ska jag va till ca 22.30
Sen blir det hem stupa i säng

2 kommentarer:

  1. Hm blogga med iPhone = orden blir hur som helst :) Olivia var hästsugen ska det stå så klart :)

    SvaraRadera
  2. Och cafeterian är sig lik ser jag=)) // Inger

    SvaraRadera