Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2011

Vi tar en bilddagbok i dag (nästan)

Efter jobbet blev det stallet,kom ju hem strax efter åtta i morse ;-)
Blev Longering i dag,och Karin kom förbi i jobb pausen o fick bli fotograf =)

Han var så duktig,men vi får träna på röst komando,han vill inte gärna lyssna,han kan bara hallt o trav,skritt fatta han inte förräns han börja bli trött ;-)


Fick en fin liten lampa av kära mor,som är batteridriven,har inget utag i lilla köksdelen till fönsterlampor så denna blev perfekt.och Karin var snäll o kom förbi med den nu i kväll eftersom jag glömde den i stallet.


Sen har dagen bestått av julmats tillverkning.
Köttbullar o skink Larsson,är i stället för Jansson för det äter inte jag ;-)
Fast gjorde två skinkLarsson,men en står i ugnen än.

Har även fått mina bokstäver till ridbanan,nu ska jag bara klura ut hur dom ska sitta,vilka bokstäver vart ;-)
Får väll be någon kunnig om hjälp =)Anna-karin???

Ja sen har det såklart varit lite vanligt hemma pyssel,tvätt o lagat middag mm o handlat.
Men nu tar jag kvällen i morgon blir det örebro o julklapps shopping med gubben
Önska mej lycka till ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar