Summa sidvisningar

söndag 25 december 2011

Juldagen.

Ja i dag har man ätit o ätit igen!!
I dag har jag haft Mamma o Pappa o alla mina barn hemma på lunch.
Blev ett litet julbord i dag med.
skinka,lax,skink larsson,köttbullar,priskorv,räkomelett,mm,mm.
Och chokladpudding,med grädde o kaffe till efterrätt.

Gott o trevligt var det.

Sen körde jag hem alla barna,utom Hugo då så klart =)

När jag kom hem gick ja o la mej på sängen o tvärsomna en timme,det var oxå väldigt skönt ;-)

När jag vakna,satt jag mej o titta på Astrids Jul =)
Det är julmys det.

Sen kom gubben på att han var pizza sugen efter all jul mat!!
Så det fick det bli.
så nu sitter jag här mätt med en känsla av Bullemi sjukan.
Men försöker rätta till det med ett glas vin och berg flyttar in hos dr allban.

Och nu har jag pine abstinens ,har inte varit hos han på 2 hela dagar!!
Ajsing bajsing va illa.
Tur jag har en pappa som sköter han väl.
Men i morgon ska jag dit igen



<3

Ha en fortsatt bra kväll alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar