Summa sidvisningar

torsdag 1 december 2011

Ibland får jag till det ;-)

Blir lite bilddagbok i dag =)
Hugo hade studiedag i dag,men jag gick upp i tid o tog stallet medans han sov o snarka.
Busväder i dag så vi red inget bara fixa stallet o myste med hästen.
Blev lurad av mej i dag,satt fast han med två grimmskaft som jag bara slängde två varv runt boxgallret,och sen trodde han att han satt fast o stod så still o snällt på gången =)


Sen blev det hem o baka,vanliga bullar fast med lite saffran i.


Medans degen jäste åt vi lunch jag o Hugo,potatis bullar o stekt ägg =)


Dom blev mycke goda mina saffrans bullar =)


Blev lite peppar kakor oxå,dom blev inge bra men dom får ligga i min fina burk,och så fick jag ju juldoften i köket =)


Gjorde en lasange oxå,men här ska dom ha Hockey mys ,så johan o hugo skulle köpa mat med hem efter hugos träning.
men verka som dennis ville komma o sova hemma hos mamma så han vill säkert ha lasange,och så kan familjen värma i morgon när jag jobbar kväll/natt.

Nu ska jag köra Hugo på Hockey träning.
Sen ska jag hämta syster yster Inger o åka på lite afrikanskdans i ölmeskolan.

Citat av caroline af ugglas:Ju mer man lär sej,desto sopigare fattar man att man är
(Om dilemmat det faktiskt innebär att utvecklas som ryttare,så sant som det är sagt )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar